torstaina, syyskuuta 27, 2007

Juoruilen tietämättäni

Eilen ruokailujonossa aloitimme Pablon kanssa juttelemaan meidän kummankin lyhyydestä. Alun perin kommentoin asiasta Katjalle, mutta päädyin jutteleen Pablon kanssa. Hän on minuakin lyhyempi ja selitti, kuinka hän on ollut aina pätkä. Minä kerroin pikkusiskoni olevan minua kaksitoista senttiä pitempi ja että sisko sanoo minua aina pätkäksi. Oli siinä sitä juttua, kun Jori ja Mirakin tulivat jonoon. Jori huusi sieltä kauempaa minulle
jotein, mutten kuullut mitä. Pablo selitti vieressäni jotain samaan aikaan kun yritin kuunnella Jorin ja Miran huutoja. Lopulta luulin heidän puhuvan uskonnosta, ja vastasin heille jotain siihen liittyen. He ihmettelivät mitä ihmettä höpisen eivätkä enää jatkaneet.
Nyt tänään aamulla sitten kysyin Miralta, että mitä he oikein olivat yrittäneet selittää. Jorikin tuli siihen ja kertoi kai Annin sanoneen heille, että Ansku (taas..?) oli kertonut Annille minun kertoneen Anskulle yhden asian, mitä en olisi saanut kertoa. Sain taas sanoa Jorille, etten ole kertonut sitä asia kenellekään. Se tapahtui sitä paitsi viikko ennen kesää, enkä olisi edes ehtinyt kertoa asiasta Anskulle. Minulla ei ole hänen numeroakaan..
Kertooko Ansku oikeasti tällaisia asioita minusta vai onko tää vain jotain asioiden sekaantumista keskenään? Mira kyllä sanoi, että Anni saattoi keksiä jutut omasta päästään, mutta minusta hän on kyllä enemmän sellaista juoruilevaa tyyppiä, ei kovin kekseliästä. Sellaista, joka kuulee jonkin jutun ja huutaa sen kovaan ääneen kaikille.

Ei kommentteja: