torstaina, syyskuuta 20, 2007

Blogi paljastuu.. melkein

Ennen kuin pääsin koulusta lähtemään, alkoi Pablokin jotakin selittämään. Hänet on opettajamme valinnut luokkamme edustajaksi ja hän aloitti minulle kauheana selittämään, kuinka hän aikoo hankkia meidän kouluun juoma-automaatit. Aika hauskaahan siitä juttelemisesta tuli, niin kuin aina. Katja siinä minun vieressäni repeili vähän väliä meidän jutuille tai vain Pablon sanomisille.
Pablolle piti yhdessä vaiheessa selittää myös, mikä on blogi. Olin kertonut että meen heti kotiin päästyäni koneelle ja Pablo kysyi, että mitä siellä teen. No kirjoitan blogia, tietenkin. Pablo luuli sitä joksikin tietokonepeliksi. Kerroin blogin olevan lyhyesti kerrottuna nettipäiväkirja, mutta se ei sitäkään ymmärtänyt, että minä kirjoitan sitä. Lopulta tajutessaan sen verran Pablo yritti lahjoa minut purkalla, jotta kertoisin osoitteen. Lupasin kertoa hänelle osoitteesta puolet, jos hän antaa minulle pullon. Pulloa ei kuitenkaan löytynyt, eikä minun siis tarvinnut kertoa hänelle, puoliakaan blogini osoitteesta.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Haastan sinut tekemään meemin, napautappas itsesi blogiini http://jonna-92.vuodatus.net ja löydät haasteen sieltä. :)