torstaina, lokakuuta 11, 2007

Se sai 'punaisen'

Näin yöllä aivan kummallista unta. Olin Jorin kyydissä tarakalla istumassa ja Jori ajoi meidät Helsinkiin. Oli ongelmia päästä sieltä pois, kun Jori ei enää jaksanut ajaa takaisin Ouluun. Mentiin bussiin, minä roikuin bussin kyljessä jonkinlaisessa kahvassa kiinni ja Jori pääsi jotenkin sinne bussin sisälle. Minäkin menin sitten sisälle bussiin ja siellä meitä auttoi joku nuori nainen, jolle myös näytin ainakin kolme kertaa ikivanhan näköistä sormusta, joka oli ruostunutta pronssia ja siinä oli kruunun kuva. Nainen antoi meille rahaa, jotta saatoimme ostaa juna-asemalta itsellemme leipää (ja maitoa?). Kun pääsimme bussista, en jälkeistä enää muista, koska taisin herätä. Tai olin sellaisessa mustassa tilassa: en ollut herännyt, mtten enää nähnyt untakaan. :D

Olen muuten todellakin unohtanut kertoa, että silloin kun Katja ja tämä hänen "seuralaisensa" seurustelivat silloin joskus, niin silloin viikonloppuna kun menin Katjalle yöksi, niin Katja jätti tämän pojan. Rebo vastasi, ettei se mitään, että hän oli arvannut sen. Ahisti kun Katja kysyi minulta monta kertaa, miten hän jättäisi Rebon kaikkein parhaiten ja minulla oli joitakin ideoita, mutta en halunnut auttaa koko asiassa! Katja nyt kuitenkin jätti sen pojan, ja nyt minä saatan olla kiinnostunut hänestä. Tänään se jätkä meitä vähän vilkaisi mennessään ohi, mutta hän aika varmasti katsoi Katjaa. Rebo olisi halunnut jatkaa.

Aleksi ja Juho taas vauhdissa. Ansku takavarikoi jomman kumman veljeksen backin ja minä sain sen käsiini. pojat ahdistelivat ensin Anskua, mutta hän kertoi pallon olevan minulla ja ensin Juho ja sitten Aleksikin rusensivat minut tiiliseinää vasten. Ansku on kertonut minulle siitä, kuinka näillä pojilla on tapana aina heillä, tai missä he sitten aikaa toistensa kanssa viettävätkään, vedellä tytöiltä paidan kaulusta alas. Kun olin sitten siinä litistettynä seinää vasten, ehdotti Juho vain Aleksille, että tämä vetäisi minulta paidan kauluksen alas. Tänään kun minulla sitten oli päällä vain isoaukkoinen t-paita ja sen alla toppimekko, niin ajatus ei minua kauheasti houkuttanut ja työnsin kummankin pojan äkkiä kauemmas pois. Juho vaan nauroi..

Kummallista kyllä, mutta Pablo sai tänään punaisen. Siis jälki-istunnon heittäessään matikan tunnilla Johannesta pyyhekumilla päähän. Kannattaa.

Perjantaina kun lainasin sen Karleen Koen kirjan Mustat enkelit, en ole sen jälkeen saanut sitä kirjaa käsistäni. Kirjassa on yli 650 sivua, ja olen nyt lukenut sivulle 597. Läksyjä on jäänyt lukematta, muun muassa biologian lukuläksyt, kun olen vain lukenut kuinka Alice viettelee Balmoralin herttuaa.

Ei kommentteja: